No reviews yet. Be the first to share your experience!
PO-BO
Openbaar
No performance data available
Year | Speciaal / Praktijk | VMBO-B-K | VMBO-T | HAVO | VWO | VWO+HAVO | VWO+HAVO Ratio | Overig |
---|
City | Hendrik-Ido-Ambacht |
---|---|
conviction | Openbaar |
Type of Education | PO-BO |
Vestigingsnaam | |
Denominatie | |
Soort onderwijs | |
Schoolnaam | |
Schoolbestuur | |
Address | |
Schoolbestuur | |
Website van de school | |
Titel van de website | |
Organisatiestructuur | |
Vakantiespreiding |
Year | Test name | Score | School or Gemeente or Country wide | School beats the average |
---|
Contact | |
---|---|
School Board | |
Partnership | |
Location | Admiraal de Ruyterlaan 1 3342 TA Hendrik-Ido-Ambacht |
School Guide | Download |
Explanation from School | Toelichting van de school Dit Schoolvenster biedt u inzicht in de resultaten van SOL De Bron. De gegevens zijn afkomstig van DUO, de Inspectie en de school. Waar nodig geven wij een toelichting bij de cijfers en feiten. Zo biedt dit Schoolvenster u betrouwbare en genuanceerde informatie over de schoolprestaties. Voor u ligt de schoolgids van SOL De Bron van 2023-2024. In deze gids leest u alles over SOL De Bron. SOL betekent Speel-Ontwikkel-Leerplein. Op iedere SOL zijn kinderen van 0-14 jaar welkom. In onze missie en visie staan de 5 O's als uitgangspunt: onderwijs, opvang, ontspanning, opvoeding en ouders. Deze uitgangspunten vormen samen met onze kernwaarden de basis vanuit waar wij werken. SOL De Bron is een eigentijdse en sfeervolle leerplein met een goed en gestructureerd aanbod. Het verwerven van noodzakelijke kennis en het opdoen van diverse vaardigheden vormt de basis. Daarnaast vinden wij het van belang de sociaal-emotionele ontwikkeling en de creativiteit van het kind te ontwikkelen. De stimulatie en het enthousiasme die in deze van de pedagogisch medewerker en/of  leerkracht uitgaan, zijn heel belangrijk. Op SOL De Bron wordt gewerkt vanuit één visie en een aantal belangrijke uitgangspunten. SOL De Bron biedt een multidimensionaal aanbod . Een multidimensionaal aanbod zorgt voor een veelzijdige ontwikkeling van het kind, zodat het op vele vlakken de mogelijkheid krijgt te groeien. Dit gebeurt op gebied van sport, cultuur, techniek, muziek, met optimale cognitieve prestaties en religie met veel persoonlijke aandacht.Op onze "school" is uw kind de basis, op SOL De Bron staat het kind centraal. Onze aanpak is er dan ook volledig op gericht om voor ieder kind de meest optimale kansen en mogelijkheden te creëren. We vinden het van groot belang om ieder kind als een uniek persoon te beschouwen en dat we er alles aan doen om elk kind écht te leren kennen, want op onze SOL is een kind eerst een kind en dan pas een leerling. Even belangrijk is het dat kinderen veel plezier hebben en dat ze zich veilig voelen bij ons, want juist dat stuk plezier en gevoel van veiligheid leidt weer tot optimale ontwikkelkansen. Daarom investeren we bijvoorbeeld veel in sport en cultuur. Onze SOL staat bekend als "school" waar van alles gebeurt, waar het bruist van de energie. Uiteraard ligt er altijd nadrukkelijk accent op de cognitieve ontwikkeling, maar we verliezen daarbij nooit de minstens zo belangrijke ontwikkelingen op sociaal, creatief of sportief vlak uit het oog. Op onze speel -ontwikkel-leerpleinen is uw kind basis.Evelien Korteland |
Mission & Vision | |
Characteristics | Innovatief, modern onderwijs Zorg en aandacht Rust en veiligheid Sport en beweging Kunst en cultuur. |
Average number of students | 214 |
Monday |
8.5 - 11.75
13.25 - 15.5 |
---|---|
Tuesday |
8.5 - 11.75
13.25 - 15.5 |
Wednesday |
8.5 - 11.75
|
Thursday |
8.5 - 11.75
13.25 - 15.5 |
Friday |
8.5 - 11.75
13.25 - 15.5 |
Advies | Percentage | Volgorde |
---|
Correctness? | Percentage | Percentage Vergelijking | Volgorde |
---|
Score Type | Score | Score Vergelijking (comparable schools) | Signaleringswaarde (signal value) | Signaleringswaarde Correctie (corrected signal value) | Has Data |
---|---|
Fundamental Level Results | N/A |
Target Level Results | N/A |
Year | Percentage | Number of employees |
---|
Type | Percentage | Number of employees |
---|
Type | Percentage | Number of employees |
---|