Basisschool De Schatkaart is de enige vestiging binnen de school De Schatkaart en 1 van de 18 vestigingen binnen het bestuur Samen tussen Amstel en IJ. Daarbij vallen er 17 verschillende scholen onder dit bestuur. Er zijn 6.034 vestigingen in het primair onderwijs met deze organisatiestructuur met 1 vestiging per school en meerdere scholen binnen het bestuur (op een totaal van 7.065 schoolvestigingen).
No reviews yet. Be the first to share your experience!
PO-BO
Openbaar
31VD00.
Samen tussen Amstel en IJ. Bestuursnummer 41774.
No performance data available
Year | Speciaal / Praktijk | VMBO-B-K | VMBO-T | HAVO | VWO | VWO+HAVO | VWO+HAVO Ratio | Overig |
---|
City | Amsterdam |
---|---|
conviction | Openbaar |
Type of Education | PO-BO |
Vestigingsnaam | Basisschool De Schatkaart. |
BRIN en vestigingsnummer | 31VD00. |
Denominatie | Openbaar. |
Soort onderwijs | Basisonderwijs. |
Schoolnaam | De Schatkaart. |
Schoolbestuur | Samen tussen Amstel en IJ. Bestuursnummer 41774. |
Address | Srefidensiplein 419, 1087VE, Amsterdam. Gemeente Amsterdam, Noord-Holland. Telefoon 0202184371. |
Schoolbestuur | Samen tussen Amstel en IJ. Bestuursnummer 41774. |
Website van de school | https//www.mkcdeschatkaart.nl/ |
Titel van de website | Montessori Kindcentrum De Schatkaart | Amsterdam |
Organisatiestructuur | Basisschool De Schatkaart is de enige vestiging binnen de school De Schatkaart en 1 van de 18 vestigingen binnen het bestuur Samen tussen Amstel en IJ. Daarbij vallen er 17 verschillende scholen onder dit bestuur. Er zijn 6.034 vestigingen in het primair onderwijs met deze organisatiestructuur met 1 vestiging per school en meerdere scholen binnen het bestuur (op een totaal van 7.065 schoolvestigingen). |
Vakantiespreiding | Basisschool De Schatkaart valt in de vakantieregio Noord Nederland. |
Year | Test name | Score | School or Gemeente or Country wide | School beats the average |
---|---|---|---|---|
2022-2023 | Cito | 533.55 | Gemeente Amsterdam | green_or_red |
2021-2022 | Cito | 533.17 | Gemeente Amsterdam | green_or_red |
2020-2021 | Cito | 533.16 | Gemeente Amsterdam | green_or_red |
2018-2019 | Cito | 534.35 | Gemeente Amsterdam | green_or_red |
2017-2018 | Cito | 533.56 | Gemeente Amsterdam | green_or_red |
2016-2017 | Cito | 533.48 | Gemeente Amsterdam | green_or_red |
2015-2016 | Cito | 532.32 | Gemeente Amsterdam | green_or_red |
2014-2015 | Cito | 533.32 | Gemeente Amsterdam | green_or_red |
2022-2023 | Cito | 534.8 | Nederland | green_or_red |
2021-2022 | Cito | 534.68 | Nederland | green_or_red |
2020-2021 | Cito | 534.49 | Nederland | green_or_red |
2018-2019 | Cito | 535.88 | Nederland | green_or_red |
2017-2018 | Cito | 534.9 | Nederland | green_or_red |
2016-2017 | Cito | 535.28 | Nederland | green_or_red |
2015-2016 | Cito | 534.48 | Nederland | green_or_red |
2014-2015 | Cito | 534.93 | Nederland | green_or_red |
Contact | de Schatkaart Kristalweg 107 2614 SH Delft Telefoon: 0152134609 Schoolwebsite: www.deschatkaartdelft.nl E-mailadres: [email protected] |
---|---|
School Board | Schoolbestuur Stichting Librijn Openbaar Onderwijs Aantal scholen: 13 Aantal leerlingen: 3416 Website schoolbestuur: www.librijn.nl |
Partnership | Samenwerkingsverband Stichting Passend Primair Onderwijs Delft e.o. Website samenwerkingsverband: www.ppodelflanden.nl |
Location | Kristalweg 107 2614 SH Delft |
School Guide | Download |
Explanation from School | Toelichting van de school Welkom op de schoolvensters van de openbare basisschool de Schatkaart in Delft.We nemen u mee in het onderwijs op de Schatkaart.Onze leerkrachten werken dagelijks vanuit onze visie “leren is ontdekken” en ons doel is om kinderen dit dagelijks te laten ervaren.Het dagelijkse ritme op onze school is afgestemd op het leer- en werkritme van kinderen gedurende de dag. Het aanleren van basisvaardigheden wordt ondersteund door het activeren van het korte termijngeheugen en doen we zoveel mogelijk in de ochtend. Het langetermijngeheugen wordt gebruikt om bestaande kennis toe te passen en verder uit te breiden. Dit doen de kinderen tijdens het ontdekkend en thematisch werken in de middag. In ons onderwijs streven we naar een evenwicht tussen leren en presteren (basisvaardigheden) en ontdekken en leren (toepassen in betekenisvolle contexten). We bieden diverse keuzemogelijkheden om kinderen autonomie te geven, zodat het onderwijs voor hen betekenisvol is. Wij zijn een gezonde school en daarom maken gezonde voeding en bewegend leren deel uit van onze schooldag. Beide dragen bij aan een verbeterd leerproces en stimuleren een gezonde lichamelijke ontwikkeling. Wij streven ernaar de interactie tussen leerkracht en leerling van hoge kwaliteit te laten zijn en maken daar ook tijd voor vrij. Daarnaast wordt er door de groepen dikwijls groepsdoorbrekend samengewerkt tijdens het thematisch werken en staat er een hele dag in het teken van Engels, de zogenoemde English Day!Ook onze website geeft u een prachtige inkijk in onze school. We wensen u veel plezier met het lezen van de informatie op Schoolvensters.Wilt u ons onderwijs in de praktijk zien, dan bent u altijd welkom voor een rondleiding. U kunt telefonisch een afspraak maken met de integraal schoolleider:Renate KroesenTel 015-2134609 Of u stuurt een mail naar [email protected] ziens! |
Mission & Vision | |
Characteristics | Openbaar, iedereen is welkom! Thematisch onderwijs Leren, presteren en ontdekken Engels van groep 1 t/m 8 Vreedzame, gezonde school |
Average number of students | 214 |
Monday |
8.75 - 14.5
|
---|---|
Tuesday |
8.75 - 14.5
|
Wednesday |
8.75 - 12.25
|
Thursday |
8.75 - 14.5
|
Friday |
8.75 - 14.5
|
Advies | Percentage | Volgorde |
---|---|---|
praktijkonderwijs | 15.3846153846% | 3% |
vmbo-k / -(g)t | 15.3846153846% | 8% |
vmbo-(g)t / havo | 7.6923076923% | 10% |
havo | 15.3846153846% | 11% |
havo / vwo | 15.3846153846% | 12% |
vwo | 30.7692307692% | 13% |
Correctness? | Percentage | Percentage Vergelijking | Volgorde |
---|---|---|---|
boven advies | 44.44444444444444 | 25.266517964456817 | 10 |
op advies | 55.55555555555556 | 62.92786824760595 | 20 |
onder advies | 0 | 11.805613787937231 | 30 |
Score Type | Score | Score Vergelijking (comparable schools) | Signaleringswaarde (signal value) | Signaleringswaarde Correctie (corrected signal value) | Has Data |
---|---|---|---|---|---|
Fundamental Level Results | 96.2962 | 93.2696 | 85 | 82 | True |
Target Level Results | 62.037 | 51.5389 | 41.5 | 35.3 | True |
Year | Percentage | Number of employees |
---|---|---|
<25 jaar | None% | 8.3725987677 |
25-35 jaar | 28.5714285714% | 25.6433490395 |
35-45 jaar | 32.1428571429% | 24.9728162378 |
45-55 jaar | 17.8571428571% | 20.7321493295 |
55-65 jaar | 21.4285714286% | 18.2856107285 |
≥65 jaar | None% | 1.9934758971 |
Type | Percentage | Number of employees |
---|---|---|
Onderwijzend personeel | 64.2857142857% | 73.6322049405 |
Direct ondersteunend personeel | 28.5714285714% | 16.6697163769 |
Indirect ondersteunend personeel | None% | 3.7328453797 |
Management | 7.1428571429% | 5.9652333028 |
Type | Percentage | Number of employees |
---|---|---|
<25 jaar | None% | 8.3725987677 |
25-35 jaar | 28.5714285714% | 25.6433490395 |
35-45 jaar | 32.1428571429% | 24.9728162378 |
45-55 jaar | 17.8571428571% | 20.7321493295 |
55-65 jaar | 21.4285714286% | 18.2856107285 |
≥65 jaar | None% | 1.9934758971 |