School voor Speciaal Basisonderwijs De Bonte Vlinder is de enige vestiging binnen de school School voor Speciaal Basisonderwijs De Bonte Vlinder en 1 van de 57 vestigingen binnen het bestuur De Haagse Scholen. Daarbij vallen er 51 verschillende scholen onder dit bestuur. Er zijn 6.034 vestigingen in het primair onderwijs met deze organisatiestructuur met 1 vestiging per school en meerdere scholen binnen het bestuur (op een totaal van 7.065 schoolvestigingen).
No reviews yet. Be the first to share your experience!
PO-SBAO
Openbaar
20JC00.
De Haagse Scholen. Bestuursnummer 41572.
Track Success (max 50 points):
• VWO: 0.0% of students (0.0 points)
• HAVO: 0.0% of students (0.0 points)
• VMBO-T: 0.0% of students (0.0 points)
Fundamental Level (max 25 points):
• Standard performance: 17.0 points
Target Level (max 15 points):
• Standard achievement: 10.0 points
CITO Test Performance (max 15 points):
• Standard results: 2.5 points
Advice Accuracy (max 10 points):
• Standard accuracy: 7.0 points
Year | Speciaal / Praktijk | VMBO-B-K | VMBO-T | HAVO | VWO | VWO+HAVO | VWO+HAVO Ratio | Overig |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2022-2023 | 26 | 21 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00% | 5 |
2021-2022 | 26 | 18 | 1 | 3 | 3 | 6 | 11.76% | 0 |
2020-2021 | 22 | 23 | 2 | 2 | 5 | 7 | 12.96% | 0 |
2019-2020 | 14 | 18 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00% | 0 |
2018-2019 | 13 | 16 | 4 | 1 | 0 | 1 | 2.94% | 0 |
2017-2018 | 13 | 17 | 3 | 1 | 0 | 1 | 2.86% | 1 |
2016-2017 | 17 | 10 | 3 | 1 | 0 | 1 | 3.23% | 0 |
2015-2016 | 10 | 14 | 2 | 2 | 1 | 3 | 10.34% | 0 |
2014-2015 | 5 | 10 | 0 | 1 | 0 | 1 | 6.25% | 0 |
2013-2014 | 10 | 13 | 3 | 1 | 2 | 3 | 10.34% | 0 |
2012-2013 | 15 | 12 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00% | 0 |
2011-2012 | 5 | 4 | 2 | 2 | 0 | 2 | 15.38% | 0 |
City | Den Haag |
---|---|
conviction | Openbaar |
Type of Education | PO-SBAO |
Vestigingsnaam | School voor Speciaal Basisonderwijs De Bonte Vlinder. |
BRIN en vestigingsnummer | 20JC00. |
Denominatie | Openbaar. |
Soort onderwijs | Speciaal Basisonderwijs. |
Schoolnaam | School voor Speciaal Basisonderwijs De Bonte Vlinder. |
Schoolbestuur | De Haagse Scholen. Bestuursnummer 41572. |
Address | Aucubastraat 3, 2565XD, Den Haag. Gemeente Den Haag, Zuid-Holland. Telefoon 0703634509. |
Schoolbestuur | De Haagse Scholen. Bestuursnummer 41572. |
Website van de school | https//www.bontevlinder.nl/ |
Titel van de website | Home - De Bonte Vlinder |
Organisatiestructuur | School voor Speciaal Basisonderwijs De Bonte Vlinder is de enige vestiging binnen de school School voor Speciaal Basisonderwijs De Bonte Vlinder en 1 van de 57 vestigingen binnen het bestuur De Haagse Scholen. Daarbij vallen er 51 verschillende scholen onder dit bestuur. Er zijn 6.034 vestigingen in het primair onderwijs met deze organisatiestructuur met 1 vestiging per school en meerdere scholen binnen het bestuur (op een totaal van 7.065 schoolvestigingen). |
Vakantiespreiding | School voor Speciaal Basisonderwijs De Bonte Vlinder valt in de vakantieregio Midden Nederland. |
Year | Test name | Score | School or Gemeente or Country wide | School beats the average |
---|---|---|---|---|
2022-2023 | Route 8 | 151.81 | De Bonte Vlinder | green_or_red |
2021-2022 | Route 8 | 152.91 | De Bonte Vlinder | green_or_red |
2020-2021 | Route 8 | 174.65 | De Bonte Vlinder | green_or_red |
2018-2019 | Route 8 | 148.39 | De Bonte Vlinder | green_or_red |
2022-2023 | Route 8 | 128.74 | Gemeente Den Haag | green_or_red |
2021-2022 | Route 8 | 126.92 | Gemeente Den Haag | green_or_red |
2020-2021 | Route 8 | 157.06 | Gemeente Den Haag | green_or_red |
2018-2019 | Route 8 | 148.39 | Gemeente Den Haag | green_or_red |
2022-2023 | Route 8 | 181.82 | Nederland | green_or_red |
2021-2022 | Route 8 | 183.15 | Nederland | green_or_red |
2020-2021 | Route 8 | 195.09 | Nederland | green_or_red |
2018-2019 | Route 8 | 196.79 | Nederland | green_or_red |
2017-2018 | Route 8 | 199.71 | Nederland | green_or_red |
2016-2017 | Route 8 | 199.91 | Nederland | green_or_red |
2015-2016 | Route 8 | 198.65 | Nederland | green_or_red |
2014-2015 | Route 8 | 200.56 | Nederland | green_or_red |